Webové stránky
V dnešní době hledají zájemci nemovitosti převážně na internetu. Pomoct jim můžete tím, že na vaši nabídku „náhodou narazí“ pomocí vyhledávače Google, Seznam nebo Bing. Pokud rozumíte alespoň základům SEO a programování, můžete pro ně připravit webovou stránku, na které najdou všechny potřebné informace.
Webová stránka by měla být přehledná a velice jednoduchá. Nahrajte tam texty, fotografie, videa, mapy, zkrátka všechno, co by se zájemcům mohlo hodit. Vlastní webová stránka se dá snadno sdílet mezi přáteli, na sociálních sítích nebo v odkazech videí, událostech a podobně.
Z praxe:
Osobně využívám Wordpress, který je rychlý, jednoduchý a efektivní. Pro mě je to již otázka pár desítek minut a web mám hotový. Několik prohlídek se zájemci se mi podařilo vygenerovat právě díky webové stránce. Zájemci hledali byt v konkrétní lokalitě a Google jim mimo jiné předhodil i náš byt, který měl optimalizované texty právě na danou oblast.
Sociální sítě
Tento fenomén dnešní doby je skvělým nástrojem pro šíření nabídky vašich nemovitostí. Lidé dnes na sociálních sítích tráví mnoho času koukáním na různá videa, čtením zpráv a sdílením informací s přáteli. Na váš profil se hodí nejenom fotky jídel, dovolených a videí z akcí. Přátelé vám mohou pomoci sdílet informaci o prodeji domu a nalézt tak vhodného kupce.
Mnoho kamarádů a známých běžně sdílí různé informace – od prodeje aut, zboží na Aukro přes produkty, kterými si udělali radost. Využijte této příležitosti a požádejte vaše známé, ať vám pomohou.
Nejpoužívanější sociální sítě u nás jsou Facebook, Youtube, Twitter, Google+ a Instagram. Pokud používáte i některé další, využijte jejich potenciál.
Z praxe:
Každý nový dům vkládám na web a na sociální sítě. Vytvořím pro něj speciální událost nebo vlastní stránku na Facebooku. Prokazatelně se mi zvedá návštěvnost a eviduji i zájemce, kteří byli na prohlídce právě díky sociálním sítím.