Nástroje, které snadno přitáhnou zájemce (11. díl)

Sdílejte video:

Lokální marketing

Dobrým podpůrným nástrojem jsou ty aktivity, které děláte přímo v okolí domu, v dané čtvrti nebo vesnici. Nejpoužívanější jsou tyto:

Letáky do schránek

Ideální řešení například pro panelové domy, kde žije spousta lidí. Můžete tím vyvolat poptávku třeba u nájemníků, kteří by chtěli bydlet ve vlastním. Lidé v domě jsou většinou motivovanější zaplatit vyšší kupní cenu. Existují u nich vyšší potřeby, například přestěhovat starší rodiče blíž k rodině nebo pomoci dětem s prvním bydlením a mít je pořád pod dohledem.

Oslovení sousedů

Sousedé se mohou zmínit v práci nebo v okruhu svých přátel. Většinou jsou tou nejlepší reklamou, protože tam sami bydlí. Znají každý kámen, historii a vývoj okolí. Jsou důvěryhodní a mohou výrazně ovlivnit rozhodnutí zájemce. Každý by přece chtěl bydlet vedle svého dlouholetého kamaráda.

Reklamní plachta

Nejvíce podceňovaný nástroj je reklamní banner při prodeji domu i bytu. U rodinných domů je to často výrazný zdroj zájemců na prohlídku. Celé okolí ví, že dům prodáváte a šíří tuto informaci dále, i bez vašeho přičinění.

Eventy

U speciálních typů nemovitostí můžete uspořádat zajímavou společenskou událost. Ta vám pomůže objekt zviditelnit a zároveň díky ní dáte jasně najevo, že je nemovitost k prodeji. Platí to například u historických objektů, velkých luxusních domů či komerčních objektů.

Potřebujete poradit?

Máte jakýkoliv dotaz? Ozvěte se mi, rádi vám sdělím veškeré informace týkající se realitního světa…

Realitní praxe od roku

2009

Držitel mezinárodního ocenění

Jsem na sociálních sítích.
Sledujte mě...