Nástroje, které snadno přitáhnou zájemce (11. díl)

Sdílejte video:

Lokální marketing

Dobrým podpůrným nástrojem jsou ty aktivity, které děláte přímo v okolí domu, v dané čtvrti nebo vesnici. Nejpoužívanější jsou tyto:

Letáky do schránek

Ideální řešení například pro panelové domy, kde žije spousta lidí. Můžete tím vyvolat poptávku třeba u nájemníků, kteří by chtěli bydlet ve vlastním. Lidé v domě jsou většinou motivovanější zaplatit vyšší kupní cenu. Existují u nich vyšší potřeby, například přestěhovat starší rodiče blíž k rodině nebo pomoci dětem s prvním bydlením a mít je pořád pod dohledem.

Oslovení sousedů

Sousedé se mohou zmínit v práci nebo v okruhu svých přátel. Většinou jsou tou nejlepší reklamou, protože tam sami bydlí. Znají každý kámen, historii a vývoj okolí. Jsou důvěryhodní a mohou výrazně ovlivnit rozhodnutí zájemce. Každý by přece chtěl bydlet vedle svého dlouholetého kamaráda.

Reklamní plachta

Nejvíce podceňovaný nástroj je reklamní banner při prodeji domu i bytu. U rodinných domů je to často výrazný zdroj zájemců na prohlídku. Celé okolí ví, že dům prodáváte a šíří tuto informaci dále, i bez vašeho přičinění.

Eventy

U speciálních typů nemovitostí můžete uspořádat zajímavou společenskou událost. Ta vám pomůže objekt zviditelnit a zároveň díky ní dáte jasně najevo, že je nemovitost k prodeji. Platí to například u historických objektů, velkých luxusních domů či komerčních objektů.

Pomohu i s vaší nemovitostí

a vyjednám vám nejlepší podmínky

57 %

Prodaných nemovitostí za vyšší cenu

11 %

Průměrné navýšení ceny nemovitosti

TOP 20

Nejlepších makléřů RE/MAX